مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

a.saidnesuad@yahoo.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 185
بازدید دیروز : 338
بازدید هفته : 1582
بازدید ماه : 3295
بازدید کل : 100958
تعداد مطالب : 595
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مرگ قاتل هنگام فرار از خانه مقتول

چند شب پيش مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 كرج تماس گرفت و از كشته شدن مرد همسايه‌اش كه در طبقه دوم يك مجتمع مسكوني در مهرشهر زندگي مي‌كرد، خبر داد.
دقايقي بعد ماموران كلانتري 22 مهرشهر با حضور در محل در تحقيق از همسايه‌ها متوجه شدند آنها با شنيدن سر و صدا از خانه همسايه‌شان كه كاووس نام داشته و 67 ساله بوده، وارد خانه‌اش شده و مشاهده كرده‌اند اثاثيه خانه به‌هم ريخته و جسد صاحبخانه كف يكي از اتاق‌ها افتاده است.
ماموران پس از كسب اطلاعات از همسايه‌ها، با هماهنگي قضايي با بازپرس كشيك ويژه قتل دادسراي جنايي استان البرز قصد انتقال جسد به پزشكي قانوني را داشتند كه در همين موقع صداي فرياد مردي را شنيدند.

كشف جسد دوم در آفتابگير مغازه
ماموران بلافاصله به خيابان آمدند و مشاهده كردند، مردي از ساختمان محل حادثه به پايين سقوط كرده و روي آفتابگير يك مغازه خواربارفروشي افتاده است.
اين موضوع نيز به بازپرس كشيك دادسرا گزارش و با هماهنگي قضايي، جسد به پايين منتقل شد.ماموران براي شناسايي هويت اين فرد به بازرسي از او‌ پرداختند، اما به جاي مدرك هويتي از جيب‌هايش او مقدار زيادي پول كشف كردند.
ماموران با مشكوك شدن به موضوع ، از همسايه‌ها خواستند تا هويت جسد را شناسايي كنند كه آنها، او را از اقوام كاووس ـ مرد كشته شده ـ معرفي و عنوان كردند، اين مرد هر از گاهي به ملاقات او مي‌آمده و شب حادثه نيز در خانه وي مهمان بوده است.
به اين ترتيب، ماموران دوباره خانه مقتول را بررسي و مشاهده كردند پول‌هاي كاووس به سرقت رفته است.
سرهنگ گل‌صباحي، رئيس‌پليس آگاهي استان البرز در اين باره گفت: با جمع‌بندي اين اطلاعات، معلوم شد جسد دوم متعلق به عامل جنايت است كه به انگيزه سرقت وارد خانه يكي از اقوامش ـ كاووس ـ شده و پس از قتل او و سرقت پول‌هايش، هنگام فرار از محل حادثه به پايين سقوط كرده و جانش را از دست داده است


نويسنده: علی اکبر سیدنژاد تاريخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:مرگ, قاتل, هنگام فرار, از خانه مقتول ,مرگ قاتل هنگام فرار از خانه مقتول , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

علی اکبر سیدنژاد کارشناس ارشد حقوق 09190218124

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lawyer9.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com